Ga naar inhoud


wat voor lnb op een 150 cm met secabox


Gast

Aanbevolen berichten

wat kan ik het beste voor lnb en polarizer gebruiken op mijn prime focus schotel 150cm<BR>draaibaar opgesteld nu aangesloten op een echostar sr8700 met een dc splitter doorgang<BR>zodat alleen het antenne signaal naar mijn seca en irdeto box gaat maar wat kan ik het beste voor lnb op een draaibare set plaatsen<BR>ik heb nu een echostar quatro lnb met een polarizer van technisat een poltood polarizer<BR>maar wat is de beste keus hiervoor<P>nowtv@planet.nl<BR>------------------------<BR> cool.gifcool.gifcool.gifcool.gif<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


waarschijnlijk werkt deze lnb goed voor digitaal het probleem is alleen dat de ontvanger die niet kan sturen daarom bestuur ik de schotel en lnb met mijn analoge ontvanger werkt goed alleen is het erg omslachtig en niet zapvriendelijk een auto search met de digi doos is ook ondenkbaar maar gelukkig is strong nu met een ontvanger gekomen die dit soort perfecte oudere installaties wel ondersteund<BR>anders zou je om een universele lnb moeten vragen die geschikt is voor een prime focus maar hier zitten ook wel nadelen aan je kunt dan de skew niet meer instellen en je echostar heeft er ook problemen mee maar mischien kun je dat in het menu aanpassen omdat deze 13 18 volt gebruikt voor hoog laag band en de digi doos gebruikt dit voor hori en vert<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar wat is dan de beste oplossing hiervoor<BR>een bv echostar ad3000 te kopen met een positioner ingebouwd zodat de skew altijd is in te stelen ,of een andere schotel een offset te installeren bv een gregorian .<BR>of een humax maar wat is nu de beste oplossing om met een irdeto doos en een seca doos zender te ontvangen van een 150 cm prime focus schotel<P><BR>nowtv@planet.nl<BR>--------------------------<BR>singing in the rain<BR>--------------------------<BR> cool.gifcool.gifcool.gif<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

de beste oplossing zit ook in je portomonee<BR>wat heb je er voorover en wat wil je zien is het alleen astra en de hotbird 1.5 meter is wel een mooie schotel en als ik een ontvanger zou kopen zou ik denk ik ook kijken naar die nieuwe strong<BR>het beste is dat te laten demonstreren als je schotel en lnb nog goed zijn waarom dan nieuw wel eerst digitaal aansluiten dan weet je zeker dat de lnb goed is ik heb een swedisch microwave kost wel een paar centen maar werkt perfect<BR>wat heb je nu voor een digitaal spul en wat is het probleem ermee<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by herbies (edited 10 September 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...