Ga naar inhoud


[SAB-ontvanger] Teletekst probleem


Beerzwaan

Aanbevolen berichten

Hallo

Enige tijd geleden hebben we onze Lemon-ontvanger vervangen door een Sab-ontvanger. Nadat de software vervangen hadden konden we ook de belgische zenders ontvangen. Waar we nu nog problemen mee hebben is teletekst. Onze TV geeft regelmatig verschillende pagina's weer. Ook het automatisch overschakelen van 4.3 naar 16.9 gaat niet altijd vlekkeloos. We hebben al verschillende instellingen uitgeprobeerd. Meer mensne met dit verschijnsel?Ook vinden we de gebruiksaanwijzing erg sumier over dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De gebruiksaanwijzing is i.d.d. waardeloos. De 4.3 naar 16.9 omschakeling zit in de s.w. versie werkt bij mij helemaal niet dit doe ik dan maar met de t.v..Teletext werkt bij mij wel goed.groetjes

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een 8015 en kan het bericht van gigantaande muur bevestigen. De omschakeling van 4:3 naar 16:9 kun je maar beter handmatif bijstellen. Teletext is daarentegen geen enkel probleem. Ik heb wel eens ontvanger gezien waar dit lastiger bij ging. Ik kijk overigens altijd naar de teletext via mijn televisieafstandbediening. Nooit d.m.v. die van mijn ontvanger. Er worden wel eens pagina's verwisseld doordat ik op mijn ontvanger van kanaal ben veranderd. Omdat mijn TV een geheugen heeft voor tt-pagina's onthoudt hij dan een pagina van een vorig kanaal. Even op je TV van kanaal veranderen en weer terug is dan bij mij altijd de oplossing.

 

Groeten,

Superdimi

Dreambox 7025+ /Stab-HH100 / Triax88

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...