Ga naar inhoud


Canaal Digitaal Abo Wijzigen


Gast sjoemel01

Aanbevolen berichten

Hi All,

 

Heb hier een orginele seca kaart voor Canaal Digitaal.

Kwam er vandaag achter dat de kaart geen beeld meer gaf, netjes een heractivatie aangevraagd via hun site aan de hand van het kaart nummer.

Helaas werkte dit niet wat gek genoeg 2 maanden geleden wel werkte en er niks gewijzigd is in mijn huidige opstelling.

Nadat ik nog een beetje zat te lezen op hun site zag ik dat ik ook mijn abo kon wijzigen daar, ik weer alles ingevuld kaart nummer etc, geen foutmeldingen en succesvol de wijziging doorgevoerd van het Fam pakket naar het Top pakket gegaan.

Een paar uur later terwijl ik nog steeds geen beeld had dacht ik ik zal nog eens een her activatie aanvragen.

Tot mijn grote verbazing kwam de site terug dat mijn smartcard nummer ongeldig was?

Kan iemand mij vertellen of dit iets te maken heeft met de abo wijziging?

Gaan ze nu een nieuwe smartcard sturen en daarom mijn huidige kaart niet meer geldig is?

Kan zelf helaas niet bellen met Canaal Digitaal vanwege het feit dat ik in nu woonachtig ben in de UK

Heb hier een DM500 met Gbox en een Seca kaart kleur zwart/grijs

Alvast bedankt voor evt reacties

 

grtz

 

Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hier etzelfde gehad (ook kaart niet geldig) ik heb die alleen van iemand anders overgenomen.

 

Na een week heb ik een formulier gekregen van c+ dit netjes ingevuld en alles werkte. Hoe et in zijn werk gaat als je een pakket gaat veranderen weet ik niet , maar zal wel vanzelf goed komen dan.

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@1pm

 

Bedankt voor je reactie, in mijn geval ben ik al zeker 5 jaar klant met deze kaart en is de kaart dus altijd werkende geweest onder mijn eigen gegevens etc.

iedergeval bedankt voor je antwoord.

 

grtz

 

Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stoor je niet aan die foutmelding.

Je kan maar 1 keer per dag een heractivatie aanvragen online.

Zelf denk ik dat je tuner niet met de activatiepuls om kan gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@pacman

 

Bedankt voor je reactie, maar 2 maanden geleden werkte de heractivatie wel, heb nog steeds dezelfde tuner en emu, er is niks veranderd sindsdien?

 

grtz

 

Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, ok, dan weet ik het ook niet.

Zelf had ik vroeger het zelfde probleem doordat ik oude software gebruikte voor mijn cam die niet met activatiepulsen kon omgaan.

Vijf minuten in een Secabak en de boel werkte.

 

Toen probeerde ik ook diverse keren per dag de online activatie die dus ook die fout gaf.

Vandaar.

 

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@pacman

 

Ok dan, iedergeval goed om te weten dat de heractivatie maar 1x per dag aangevraagd kan worden, heb hier helaas geen orginele seca ontvanger ter beschikking.

Moet mezelf toch eens gaan aanleren de schotel terug te zetten naar 19.2 nadat ik op andere satelieten heb zitten kijken etc hehe.

Ik probeer later deze week wel via iemand in Nederland te laten bellen met Canaal Digitaal, hopelijk komt het dan allemaal weer goed.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties.

 

grtz

 

Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...