Ga naar inhoud


Pace DVR-500 Probleem


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,<P>ik heb zelf een Strong SRT-8000 (SECA) ik het gebruik zonder problemen, maar nu heb ik dus een IRDETO Tuner gekregen van een kennis van mij, dit is dus een Pace DVR-500 , het probleem met dit apparaatje is dat op het moment dat hij aangezet wordt het volgende gebeurt op het LCD scherm :<P>Ten eerste gaat het lampje van UPDATE AANWEZIG branden (dat schijnt te horen) , daarna knippert 4x de 2 letters D L)<P>daarna zie je een 1 en een [] ernaast , een seconde of 2 later krijg ik de melding E F waarvan de E dus knippert..<P>Ik ben dus aan het zoeken geweest in de handleiding, maar daar staat niets in over dit probleem, tijdens deze foutmelding staat er ook geen spanning op de LNB, ik krijg het op de 1 of andere manier wel voor mekaar om dus een F en een [] op het LCD scherm te krijgen, op dat moment komt er spanning op de LNB en hoor je de Sattelite finder die ik ertussen gezet heb ook regelmatig even piepen, dus je zou zeggen dat hij bezig is..<P>5 Minuten later krijg ik de melding E-22, daarna reset hij zich en begint het verhaal van voor afaan met de melding E F<P>Enig idee??<P>Alvast bedankt,<P>Mennow<P><BR>Naderhand ben ik dus in plaats van de laatst genoemde E-22 error gelijk een E 1F en een E 2F ..<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja, voor zover ik weet heeft dit iets met de processor te maken die in je PACEje zit. Die paar keer dat ik het meegemaakt hebt moest ik de ontvanger(s) terugsturen naar ***geen-reclame*** (de importeur). Een echte omschrijving kreeg ik nooit van wat ze met de Pace hadden gedaan maar hij werkte dan wel weer.<P>See ya! Roadrunner<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mennow,<P>Zoek eens in de topics van een week of twee geleden.<BR>Je probleem haaft waarschijlijk te maken met een "corrupte software" in je ontvanger.<BR>Opsturen naar ***geen-reclame*** in eindhoven (importeur) was vroeger het devies, die zette er dan nieuwe software in.<BR>Schijnbaar gebeurt dit zo vaak, dat ze er zelfs bij die importeur ziek van worden, en hebben ze een compleet pakket met software en upload programma op hun site gezet.<BR>Het adres staat dus ergens in een topic van een tijdje terug.<BR>Let wel op dat je de juiste software bij de juiste versie ontvanger kiest.<BR>Opstueren naar eindhoven is de moeite niet waard voor die ondingen(zou veel te duur worden), maar misschien lukt het zo wel.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...