Ga naar inhoud


Pioneer DBRS100NL2 ???????


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb eeb pioneer DBRS100NL2 seca tuner en mijn piccard1 v1.1. houd na 1 uur op met het doorgeven van signaal. Doe ik wat fout moet ik speciale software op de kaart zetten voor pioneer ???<P>Dank voor jullie reactie,<P>Johan<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Johan,<P>Is inderdaad een probleemgeval die Pioneer. Je kan gewoon een seca file nemen en met een editor de laatste keys erinzetten en dan de pioneer.hex gebruiken.<P>Als je AU files wilt gebruiken dan heb je inderdaad bij de meeste files dat hij niet goed AU ofdat hij binnen een uur op zwart gaat...is gewoon even spelen en proberen met de filetjes....<P>Satwatcher<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ajadvies,<P>Tot voor kort had ik hetzelfde probleem met dezelfde pioneer. Ben overal aan het zoeken gegaan, maar kon niks vinden. Pas nadat ik een berichtje op het Topic "Seca op een picje" had geplaatst kreeg ik via mail een bestandje toegezonden van Alfadude. Deze doet het bij mij 100% en nu totaal geen uitval meer.<BR>Op de IRC-chat een member van deze site ontmoet en deze heeft de benodigde files op de downloadzone geplaatst (waarvoor nog bedankt Johhny).<BR>Je kan ze dus hier vandaan halen.<P>Groetjes DD<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, bijna nog vergeten te vermelden:<P>Eerst de loader.hex dan de dj.bin en dan de tonys.hex.<P>Ik werk zelf met een JDM-programmer V1.0 en via icprog-09e verwerk ik het hele zaakje.<P>DD<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...