Ga naar inhoud


9500/DVB2000


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo techneuten,<P>Ik heb het volgende probleem.<P>Mijn MM9500 voorzien van DVB2000(v1.86.1) heeft soms de neiging om spontaan te gaan resetten!!!<P>Dit gebeurd alleen! wanneer ik aan het zappen ben. Meestal blijft hij dan ook nog eens hangen in een sort lus en gaat vrolijk nog een paar keer opnieuw opstarten.<P>Het enige wat (meestal) helpt is de stekker eruit en na een paar minuten er weer in.<P>Dat is nog niet alles, soms moet hij veel langer uitstaan, wil die weer normaal opstarten. <P>En soms startte hij niet op en zag ik alleen het versienummer van de bootloader.<P>Is er iemand die enig idee heeft wat oorzaak kan zijn van dit probleem? Ik zit er al een tijd mee en ik wordt er zo langzamerhand echt gestoord van.<P>Mvg,<P>Henk Emmelot<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je moet gewoon een nieuwere versie van DVB 2000 laden in je ontvanger ik gebruik de patch van Sandra en ben er erg tevreden over<P>------------------<BR>Man vindt een kameel, de kameel vindt van niet!<BR>Nog ééntje:<BR>Voordat ik Windows ging gebruiken was mijn lievelingskleur blauw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...