Ga naar inhoud


Schotel in een kleurtje


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<BR>Wie kan mij een info geven over de mogelijkheden van het in een kleurtje zetten van een metalen schotel?<BR>Dit i.v.m. het discreet opstellen van de schotel.<BR>Wordt de ontvangst hierdoor beinvloed?<BR>bij voorbaat mijn dank<BR>rgds<BR>clem<P>------------------<BR>Life without creativity is like a broken pencil

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij maakt het niet uit als je de schotel verft. In de Satellite van deze week staat iemand in die een "muur" op z,n schotel heeft geverfd die daardoor niet meer zo opvalt.<P>Groeten BULLET!<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by BULLET (edited 25 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Bullet, daar had ik namelijk het idee vandaan en i.v.m. met een verhuisplan wou ik dit overwegen.<BR>Daarom wou ik weten of het een minder goede ontvangst geeft eventueel bij regen enz.<BR>Toch bedankt voor je reactie.<BR>rgds<BR>clem<BR> <P>------------------<BR>Life without creativity is like a broken pencil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er voor zorgt dat het oppervlak glad is na het verven heb je geen problemen met de ontvangst.(Stond in een satblad)<BR>suc6!<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by BULLET (edited 26 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad stond dat in het blad. en vond het een orgineel idee. Of je minder ontvangst hebt lijkt me dus ook sterk. aleen zal je een strakke hand nodig hebben om zoiets te maken. Maar het ligt er ook aan met wat voor soort verf je je schotel gaat bewerken. Je kan niet zomaar metaal gaan verven met de eerste beste verf die je tegen zal komen denk ik. Je zal je schotel voor moeten bereiden met een soort grondlak.<P><P>------------------<BR>Cu, John.

Met Vriendelijke Groet,

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het probleem is als je verf gebruikt waar metalen in zijn verwerkt, dan heb je kans op een andere reflektie naar je lnb ,<BR>1 focus punt verandert<BR>2 freqentie verloopt <BR>dus zo dun mogelijk met spuitbus inderdaat,<BR>en een niet lodenhoudende verf gebruiken.<BR>als je je hier aan houd kun je er een mooi kunstwerk op maken!<P>groet ray,<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk he zo`n muurtje op je schotel.<BR>gebruik inderdaad geen verf die metaal houdend is. denk dat het met de spuitbus allemaal het mooiste gaat. <P>gr dj <P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi medesatters....<P>Ik heb m'n schotel ook overgespoten,met een spuitbus van een of andere bouwmarkt, en ik merk geen vermindering in ontvangst.<BR>Wel goed ontvetten en zorgen dat je zo'n glad mogelijke laag krijgt!<P>Greetz...<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BR>Heb de schotel van mijn vakantiehuisje moeten spuiten omdat de gemeente vond dat hij de kleur van het huis (bruin) moest hebben. Ik heb absoluut geen teruggang in ontvangst kunnen bemerken. Spuiten gewoon met een spuitbusje ging redelijk eenvoudig.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm.... leuk idee wel.<BR>Zijn er al foto's van??? smile.gif<P>Alleen jammer dat mensen zich door de gemeente laten vertellen dat ze iets aan hun schotel moeten doen. frown.gif<P>LDP<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...