Ga naar inhoud


++fout bij programmeren goldkaart++


Gast

Aanbevolen berichten

Als ik iets op een goldkaart wil programmeren geeft het programma gold140 deze error: "Invalid fuses on Card! Check card type setting or indentify card".<BR>Terwijl ik al wel indentify gedaan heb en dan geeft ie als kaart type RB7. Na deze error geeft ie dit ook nog aan: "Warning!, the power up fuse is set. This will often cause a check card message". Als ik power up op disabled zet geeft ie nog de eerste fout melding. Hoe kan ik dit veranderen zodat ik kan programmeren? Ik heb trouwens een goldprogrammer.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb exact het zelfde probleem op één van mijn wafers, ik zat er al aan te denken om de 16F84a te vervangen maar dat gaat in jouw geval (Gold) wat moeilijker denk ik. Mocht je zelf een oplossing vinden laat dan even een bericht achter. Ondertussen geef ik het ook niet op!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een Gold140 en deze werkt zowel met een Goldcard als piccard perfect.<BR>het enige wat ik gedaan heb is alles op diable zetten zodat ik die vervelende waarschuwingen niet krijg.<BR>en ohja ik schuif de kaart er al en en zet de spanning erop voordat ik het programma gold 140 opstart.<BR>En middels het via dit board verkregen programma bin2hex maak ik van bin file's netjes hex files zodat eea netjes geprogrammeerd wordt en het beeld helder is<BR>cuc6<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...