Ga naar inhoud


Kaartprobleem Galaxis IRD500


Gast

Aanbevolen berichten

Wanneer ik in de ontvanger een andere multichoice kaart steek dan die er origineel bij hoort dan geeft de ontvanger de foutmelding E-04 kaart insteken, terwijl deze kaart in een andere Galaxis ontvanger wel goed werkt. Wat kan ik hieraan doen, want nu wil die ook geen geprogde kaart accepteren.<BR>Graag een reactie.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Bobhop<BR>Bij het niet herkennen van een orginle kaart wijst dit meestal (helaas) op een defect in de kaartlezer. Vooral omdat je schrijft dat de kaart het in een andere Galaxis wel doet.<BR>E-04 is geen foutmelding van de kaart, maar een mededeling dat de kaartlezer geen geldige kaart 'ziet'.<BR>Je kan het volgende nog controleren: als je de kaart in de lezer doet, ga dan naar optie 3 in het menu en dan naar status IRD. Achter Smartcard moet dan OK staan en het reg. nr. van die kaart.<BR>Kijk gelijk of je wel de meest recente software geladen hebt.<BR>Loader V1.03 7:0:7<BR>Software: BL 1.51.00 3-5-2000<P>Veel succes <BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie, maar de ontvanger is voorzien van de nieuwste software.<BR>Wat betreft de status van de smartcard blijft steeds een error geven. Wanneer ik in een andere ontvanger bij de status kijk met een geprogde kaart dan geeft hij als kaartnr. guppie. Kan ik niet de kaart zo programmeren dat hij hetzelfde nummer geeft als de originele kaart.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Bobhop,<BR>Als je kaart als kaart 'Guppie' vermeld als kaart identificatie is de kaart niet zo orgineel als je doet voorkomen. Maar geen probleem. De yoak. ird universale patch bij MICKY werk bij mij prima. (zie downloads)<BR>smartcard: v1.2(02) 7ON1 MICKY<BR>SUC6<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie ik ga het proberen met de files van Mickey, maar waar het verhaal om begon klopte wel. Het ging om de originele Multichoice kaarten, maar ik hoopte het probleem te kunnen omzeilen met een Piccard door het id.nummer te veranderen, maar ik weet nog niet hoe.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...