Ga naar inhoud


Instelschroef LNB


Gast

Aanbevolen berichten


Kun je daar de ontvangst ook mee verbeteren?Ik ontvang de hoge frequenties van beide LO's niet meer zo goed. De lnb is uitelkaar geweest en sindsdien is de ontvangst verslechterd.<P>Groeten BULLET! <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BR>Hoi Bullet,<P>zou ik zeker niet doen.<BR>Blijf best van die schroef af !<BR>Om een LNB te wijzigen in Freq ( LO ) moet je ook kunnen beschikken over meetapparatuur.<BR>Ik ga je de uitleg besparen want hiervoor heb je wel wat ervaring nodig.<P>Je hebt bij je vraag geen uitleg gegeven over welke LNB het hier gaat. <BR>Het enige wat ik je kan aanraden is een LNB te kopen met nf 0,6 of 07dB, hierbij ervoor zorgen dat je een kwaliteits coax gebruikt.<BR>Deze kan je herkennen door te kern na te checken. PRobeer het maar eens uit.<P>Bij sommige kan je de kern volledig plooiën andere heel moeilijk. Dus neem die met een hardere kern. Deze laatste zal meestal wel een grotere m² zijn.<P>Als je deze aansluit zorg ervoor dat massa goed contact neemt!<P>Ik ben er zeker van dat dit stukken beter zal zijn dan voorheen.<P>rgds<BR>SatD<P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...