Ga naar inhoud


Twee schotels op Philips DST5816


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een Philips DST5816 ontvanger met een 80 cm schotel gericht op de Astra, ik wil nu een tweede schotel kopen (ook 80cm) gericht op de hotbird, weet iemand of dit kan en zoja hoe ik dan de kanalen van de hotbird kan programeren, zonder de kanalen van de Astra kwijt te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


als je de juiste volgorde volgt en exact doe wat ik je adviseer dan werkt het perfect,anders is het klooien.<BR>allereerst moet je een diseqc switch hebben het beste werkt de PHILIPS pas 7212/101.<BR>sluit alleen de hotbird kabel en de tunerkabel aan op het relais,niet de astra kabel,kies kanalen inst.kies schotel 2 <BR>als hotbird geladen is ong 990 kanalen ga je de onbruikbare hotbird kanalen verwijderen.<BR>daarna sluit je kabel van astra aan op het relais,hotbird kun je laten zitten.<BR>nu ga je de astra laden kies willekeurige volgorde let op dat je voor toevoegen schotel 1 kiest anders is hotbird pleite.<BR>onbruikbare astra kanalen verwijderen ,daarna sorteren enz enz.<BR>je vraagt je af waarom de hotbird als eerste word geladen,welnu als je eerst de astra laad dan kun je bij hotbird niet alle kanalen laden,je mist dan het cyfra pakket.<BR>ik hoop je hiermee een beetje op weg geholpen te hebben.<P>ps voordat je het apparaat met de netschakelaar uitzet eerst effe op standby zetten anders kun je helemaal opnieuw beginnen.<BR>wie verzint er zulke software zooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...