Ga naar inhoud


tv kijken op je computer


gertjan9

Aanbevolen berichten


Ik zou je ook kunnen aanraden om Dreamview hiervoor te installeren. Werkt helemaal super, en beeldvullend.

 

Zie dit TOPIC

 

Vergeet alleen niet eerst de active-x plugin te installeren van VLC. Die kun je downloaden op www.videolan.org

 

Al deze antwoorden had je overigens wel kunnen vinden als je een beetje meer je best had gedaan door de zoekfunctie eerst eens even te raadplegen.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha, ik had bij het installeren niet de active-X aangevinkt!

Ik heb nu een scherm met een groot vlc icoon dat je kunt aanklikken, maar daarna heb ik nog geen beeld.

- Ik gebruik wel een dm500

- Firewall op pc uitgezet

- pakketten worden wel al door de dreambox naar de pc verstuurd

 

Overigens lukt gewoon streamen met WinGrab wél

vu+ duo en vu+ zero OpenPli - Triax88 - SG2100A (42oost/58west) - Triax55, diseqc 1.0 en 1.1 switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vlc media player 0.8.4 opnieuw geïnstalleerd zoals je beschreven hebt. Dus met de ActiveX plgin aangevinkt.

Als ik nu met de web interface aanlog vd dreambox (dm500s met gemini2.20) dan kan ik op webxtv klikken.

Dan verschijnt een window met in het midden het vlc icoon in het groot waar je op kunt klikken. (Toen ik de activex plugin nog niet geïnstalleerd had, startte windows media player op als ik op webxtv klikte)

Als ik op het vlc icoon klik, dan gebeurt er echter verder niets!

Zou er in datzelfde window dan tv beelden moeten verschijnen of is de bedoeling dat de vlc client wordt opgestart?

vu+ duo en vu+ zero OpenPli - Triax88 - SG2100A (42oost/58west) - Triax55, diseqc 1.0 en 1.1 switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee je hoeft verders niets aan te klikken, dat logo komt bij mij ook als er een zender normaal zwart is op tv.

probeer eerst eens bijv. bvn een FTA zender, mocht deze ook niet werken moet je t probleem ergen anders zoeken.

ik heb geen gemini maar pli, dus ik kan je daar niet verder mee helpen maar misschien dat er andere gebruikers met gemini en webx hun bevindingen willen posten.

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...