Ga naar inhoud


Dreambox 7000 flash gebruiken voor een Dreambox 7025


Gast

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

 

In de woonkamer heb ik al ruim drie jaar een ongepatched Humax 5400Z staan. Binnenkort wil ik de Dreambox 7025 voor in mijn slaapkamer bestellen om mee te spelen en daarom heb ik een aantal vraagjes. Is het mogelijk om een flash van een Dreambox 7000 te gebruiken voor een Dreambox 7025 of werkt dit niet?

 

Het topic Ronald cs op dm7025 had ik al doorgenomen, maar als ik eerlijk moet zijn begrijp ik het server gedoe niet.

 

Ik had op deze forum ergens gelezen dat de Dragon of de T-Rex module de meeste zender open kregen. Nou zou ik toch heel graag willen weten of de Dreambox 7025 alle kanalen open krijgt die een Dragon of een T-Rex module ook open krijgt. Alleen uit nieuwsgierigheid!

 

Weet iemand misschien wanneer de Dreambox 8000 uitkomt, want misschien kan ik daar beter op wachten voor High Definition.

 

Alvast bedankt voor jullie heldere uitleg,

 

Groetjes, Omakip

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is het mogelijk om een flash van een Dreambox 7000 te gebruiken voor een Dreambox 7025 of werkt dit niet?

 

 

neen.

 

 

Ik had op deze forum ergens gelezen dat de Dragon of de T-Rex module de meeste zender open kregen. Nou zou ik toch heel graag willen weten of de Dreambox 7025 alle kanalen open krijgt die een Dragon of een T-Rex module ook open krijgt. Alleen uit nieuwsgierigheid!

 

 

hangt af van de emu en van de keys die je upload. s4a is geen vrijschakelboard dus dit is niet de intentie van "ons" forum.

 

 

Weet iemand misschien wanneer de Dreambox 8000 uitkomt, want misschien kan ik daar beter op wachten voor High Definition.

 

 

klik

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...