Ga naar inhoud


nieuwe key tv cabo


Aanbevolen berichten


Citaat:
Hoe krijg je de key erin?
Ik ga naar predator/debug/nagravision/ tv cabo
Dan 00 selecteren
dan verschijnt nagravision->tv cabo->00->
Verder kom ik niet.


Je moet Ohaladin hebben en niet nagravision .
Snuggles
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ja ik denk dat ik er al uit ben. Ik heb Predator 3.25

Om te upgraden moet ik eerst een loaderkaart halen

Daar zit oh aladin nog niet in idd we zitten nu bij 3.32 of een cas 3 halen dat kan ook

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

De cas 3 is de nieuwste en duurste programmer van duolabs waar je de dragon cam direct mee kan proggen maar een loaderkaart i.c.m. een andere progger volstaat ook hoor

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
Citaat:
Hoe krijg je de key erin?
Ik ga naar predator/debug/nagravision/ tv cabo
Dan 00 selecteren
dan verschijnt nagravision->tv cabo->00->


Sinds kort ben ik ook bezit van een dragoncam. En ik wil proberen via de afst.bediening van mijn reciever wat keys er in te zetten. Kan iemand aan de hand van fictieve keys stap voor stap uitleggen hoe dit gaat ?

Ik heb al gekeken of hier reeds een draad over bestond, maar helaas niet gevonden.

Alvast bedankt !

groeten,
Superdimi

Dreambox 7025+ /Stab-HH100 / Triax88

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hoe krijg je de key erin?
Ik ga naar predator/debug/nagravision/ tv cabo
Dan 00 selecteren
dan verschijnt nagravision->tv cabo->00->


Sinds kort ben ik ook bezit van een dragoncam. En ik wil proberen via de afst.bediening van mijn reciever wat keys er in te zetten. Kan iemand aan de hand van fictieve keys stap voor stap uitleggen hoe dit gaat ?

Ik heb al gekeken of hier reeds een draad over bestond, maar helaas niet gevonden.

Alvast bedankt



Aangezien we de zelfde ontvanger ook nog gebruiken moet ik dat maar doen.
Ga met je a.b. door eerst te drukken op menu naar common interface druk ok dan zie je predator 3... staan druk je weer ok krijg je een rijtje met debug daar druk je weer ok nu zie je de namen van de coderingen druk op ok bij degen waar je een key wil veranderen de betreffende key verander je met 0 tm 9 dus 3 decimalen op je a.b. maar worden 2 heximalen op het scherm van 0 tot met f.
Dit moet je er dus bij hebben als het er niet bij zit reken je het om met de windowsrekenmachine op wetenschappelijk te zetten.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...