Ga naar inhoud


welke programmer voor wafercard


Gast

Aanbevolen berichten


De één zal zeggen dat type 1 de beste is de ander zal weer ergens anders voor kiezen , het voornaamste is dat het mogelijk is dat je de pic16F84 en de 24c16 kunt proggen.<BR>Ik werk zelf met een ludipipo en een phoenix progger (twee dus) de ludi gebruik ik om de 16F84 te proggen de phoenix voor de eprom.<BR>Er zijn apparaten in de handel die het in één keer kunnen. Het is net wat je zelf wilt en wat je ervoor over hebt.In principe maakt het dus weinig uit welke progger je neemt.<BR>In elk geval is het mogelijk met de proggers die ik gebruik alle ic's gewoon op de print te laten zitten.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tech,<BR>ik heb het in mijn reply over een progger voor wafercard en dan vernoem ik "EEN van de beste"<BR>tussen haakjes 2 proggers is duurder dan een goeie.<BR>clem <BR> <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi waffertje,<P>Als je een Lupido en een Phoenix programmer neemt hoeven de ic'tjes er niet af. Ik denk dat vele deze combinatie gebruiken omdat deze werkt.<P>Heb zelf ook met andere proggers gestoeid en gebruik toch altijd deze combinatie.<P>Bbrrrr Iceman<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee proggers is duurder dan één die alles kan?? denk het niet ,maar dat is jouw mening.<BR>Wat ik je kan vertellen dat de ludi op vier piek komt en de phoenix twee tientjes , als je er één gevonden die alles kan EN goedkoper is moet je het me zeggen.<BR>Jij vraagt naar een progger die kan proggen zonder dat de ic's eraf moeten en ik geef een antwoord op die vraag dat het hier toevallig om twee apparaatjes gaat kan ik ook niets aan doen,met andere woorden met deze combinatie is het zeker mogelijk om te doen wat jij vraagt.<BR>Dat de ene fabrikant dezelfde hardware op één print knalt en het één progger noemt laat ik in het midden......<BR>De gebruikte soft bij dit koppel is winphoenix en 16c12 (van willem)<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben toch geneigd om te zeggen dat ik het eens ben met tech .<BR>ik heb de zelfde spullen ,er is weinig wat<BR>je niet kan proggen.<BR>grt remco<P>------------------<BR>KNOWLEDGE WITH A ATTITUDE

Link naar reactie
Delen op andere sites

wafertje deze vraag is al zoveel maal gesteld die had je kunne vinden<BR>maar die goldprogrammer is niet universeel met alle software en valt af ik blijf het zeggen met de vp2 ben je het beste af<BR>en als je die 90 piek te duur vind dan koop je het bouwpakket<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn iemand is het met me eens smile.gif<BR>Er is inderdaad met weinig hardware een heleboel te proggen met deze combinatie ,ik heb in elk geval nog nooit bakzeil gehaald met dit koppel en dat zal Reporter met me eens zijn.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik werk met een DL-2 programmer, en deze werkt prima met de 24c16 als met de24lc16.<BR>Ook de 16f84 is hiermee prima te programmeren.<BR>Alleen moet je de ic'tjes er even afhalen.<BR>Maar je bent daarvoor maar 1 programmer nodig.<P>de programmer is onder andere hier verkrijgbaar <A HREF="http://www.finke.myweb.nl/Interfaces,Cards,Programmers.htm" TARGET=_blank>http://www.finke.myweb.nl/Interfaces,Cards,Programmers.htm</A> <P>------------------<P><BR>--------------------------------------------------------------------------------<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet hier TECH gelijkgeven, als je bij machte bent teen&tander zelf te bouwen ben je voor minder dan vijftig piek klaar.<BR>Kan je het niet zelf (ook de buurman niet, je broer, vader, neef, kennis?) ga dan voor iets gekombineerds.<BR>En nee die hoeven geen 180 gulden te kosten.<BR>Ik zelf heb een VP2 van Willem kost ongeveer F90,= en doet alles wat ik wil (heb alleen problemen met het proggie picard2.1)<BR>Hoed wel rekening met wat levertijd...<P>juus<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...