Ga naar inhoud


Freecam of Allcam??


eriknino

Aanbevolen berichten


Een freecam is een cam waarin je de key's kunt opslaan en dus geen kaart meer nodig hebt. Volgens mij is er verder geen verschil met de allcam.(zeker weten doe ik dit niet)<BR>Bij een allcam maakt het niet meer uit wat voor kaart je hebt , hij slikt gewoonweg alles.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je kunt van je free-cam een allcam maken door andere software te laden.<BR>Wanneer je de diverse paketten op de HB wilt bekijken is een allcam met een AU goldcard een betere oplossing omdat hier de PK's en PMK's zeer frequent wisselen.<BR>Met freecam moet je steeds de nieuwe keys opnieuw programmeren. Dus als je alleen naar de Astra kijkt is freecam op dit moment de beste/goedkoopste oplossing.<BR>Voor het omprogrameren heb je een laptob nodig. Zie verder de div. topics<P>MTB<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi medesatters...<P>Ik las laatsts een verhaal over die freecam, dat als je telkens nieuwe keys invoert, dat je dus a.h.w. de flashrom steeds opnieuw flashed en dat dit maar ongeveer 1000 keer mogelijk is....dus dat je na een (hele?) tijd je free-cam bij het vuil kan zetten...<P>Wie weet meer?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt , en dat is ook de reden waarom ik die soft niet gebruik, en, ik vind het geklooi met de kaarten veel leuker dan een key van het net te trekken,in je cam tte zetten en in je stoel achterover te gaan zitten kijken. wink.gif<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zat zelf ook aan deze optie te denken .<BR>om een freecam te maken maar aangezien ik met 2 lnb,s werk word dit toch moeilijker.<BR>en dan het feit dat je toch moet afwachten dat je de goede keys hebt want er zijn ook fake keys<BR>dan blijf ik ook bij de card optie..<P>grtns manta01<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt een freecam ook als gewone cam gebruiken dus ook met kaart erin je moet dan de emu op off zetten das all..<BR>Het grote voordeel van een freecam is volgens mij dat er een blokker inzit en dat je kunt kiezen tussen wel kaart of geen kaart<BR>Groeten<BR>Ruud.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...