Ga naar inhoud


skystar 2


Gast Guru_

Aanbevolen berichten

heeyy ik heb skystar 2 kaart gekocht en als ik het instaleer en dan heb ik singaal probeer ik dvbviewer te open dan geeft hij mij steeds een error van dat tunerstatus niet goed is ingesteld en dan is ook gelijk het singaal op rood en zodra ik de dvbviewer afsluit springt hij weer op groen wie zou me hierbij kunne helpe A.U.B???

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Guru_.

 

Ik heb eigenlijk nog nooit serieus naar DVBviewer gekeken, maar hij doet het bij mij wel. Kun je wel bij de kanalenlijst komen en laten scannen ? ( Kanaal, Kanalenlijst, Channel Scan.) Daar kun je de satelliet kiezen waar je op gericht staat, en dan een scan laten lopen.

Probeer het anders eens met progDVB, dan wordt waarschijnlijk toch de volgende stap.

 

Het groene schoteltje rechts onder in de taskbar is van Setup4PC, dit programma staat los van het DVB programma dat je gebruikt in jou geval dus DVBviewer.

Ik schakel hem meetstal uit, maar je kunt hem ook laten staan. Ik heb ooit eens wat problemen aan dit programma geweten, en daarom schakel ik het altijd uit.

Voor progDVB moet Server4PC wel geïnstalleerd zijn, maar het programma hoeft niet te draaien. De anders DVB programma's zoals DVBdream, altDVB en MyTheatre werken alleen met de drivers en hebben Server4PC helemaal niet nodig.

 

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...