Ga naar inhoud


grootste probleem van iedereen !


Gast

Aanbevolen berichten

je kent het wel je vrouw wil gtst kijken en jij sport. helaas moet ik boven constateren dat ik alleen maar beeld heb waar ze onder naar zitten te kijken <BR>Dus boven maar een ekstra tuner neer zetten, moet ik dan ook een twede abo afsluiten bij anaal+ ????????????????? confused.gif" border="0 <P>groet ray,

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ray;<P>Ik neem aan dat je sport wilt kijken op c+ ??<P>Als de vrouw alleen gtst wil kijken dan kan dit ook met een "eenvoudig" kaartje van C dig. kosten ca 110.-.<P>Het enige wat je wel nog nodig hebt is een dig ontvanger .<P>Suc6<P>Allcamjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is het probleem juist, ik heb een c+ ontvanger maar je kan maar op een zender tegelijk kijken dus als ik iets anders wil zien denk ik dat ik toch een twede ontvanger<BR>moet gaan aan schaffen . rolleyes.gif" border="0<BR>is nog geen probleem maar moet ik daar ook weer een abo voor afsluiten?<BR>alles dubbel in een huis!!!<P>groet ray, confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ray;<P>Je kunt natuurlijk ook een GW-kaartje, of een groen kaartje nemen, dit kost niet zoveel en ook geen abbonnement.<P>PS ligt er geen kabel in holland ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...