Ga naar inhoud


Strong 8000 slecht beeld


Gast

Aanbevolen berichten

de coax die je er tussen heb zitten is hs125 of normale coax dit wil nog wel eens een verschil geven. Het kan ook zijn dat er toch nog iets voor zit. Wat sommige kanalen zitten hoger in de band ander lager. Heb het zelf ook gehad. Na veel zoek werk ontdekt ik dat er een boomtak toch nog iets van het signaal blokkeerde.

Link naar reactie
Delen op andere sites


hallo,<BR>mc kijk even naar je versie nummer <BR>in de ontvanger als dit versie 6 is<BR>is het verstandig om versie 15 er in te<BR>laden versie met versie 6 had ik ook de <BR>zelfde problemen suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by telebinkie:<BR><STRONG>hallo,<BR>mc kijk even naar je versie nummer <BR>in de ontvanger als dit versie 6 is<BR>is het verstandig om versie 15 er in te<BR>laden versie met versie 6 had ik ook de <BR>zelfde problemen suc6</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>De kans bestaat nu dat je een paar nederlandse kanalen mist en dit is alleen <BR>door da3ned3.bin te laden te verhelpen.<BR>Echter dan heb je geen PPV kanalen meer als taq### en Kio### maar wel het hele nederlandse pakket.<P>PRT: in Bios op EPP instellen. wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De lsatste tijd heb ik op mijn Strong sommige kanalen "blokkerig". Ik heb al geprobeerd de 60 cm schotel te stellen, en heb gekeken naar de coax. C+ is bv. scherp. Dit heb ik met goed en slecht weer. Er zit een Strong LNB op. Iemand nog een suggestie?<BR>Alvast dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...