Ga naar inhoud


wie kan mij helpen


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een strong srt8000 en ik zou weer graag c+ e.d. willen kijken. Wa moet ik dan doen. Kan ik dan ook gebruik maken van een blokker net zoals dat bij irdeto kan? En wat zijn trouwens de mogelijkheden met een goldcard? En moet deze goldcard elke maand worden voorzien van een update?<P>Dat zijn mijn vragen. Alvast bedankt<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het huilen staat me na het lezen van dit soort vragen nader dan het lachen. Ik ga proberen netjes te blijven maar ofdat dit gaat lukken.... over een paar regeltjes weten we het.<P>DIT IS VOOR DE 219,878 KEER GEEN VRIJSCHAKEL SERVICE VAN C+. WIJ HEBBEN GEEN 0900 LIJNEN IN HUIS DIE EEN HELE BOEL CENTJES PER MINUUT KOSTEN.<P>En voor alle andere vragen kun je waarschijnlijk bij meer dan 100 topics in het archief terecht.<P>En als je nu echt graag C+ wilt kijken binnen enkele minuten dan kan je het beste maar naar C+ zelf bellen...ze hebben op dit moment een aanbieding hoef je geen 95 piek inschrijfgeld te betalen en je mag dan zelfs de eerste maand GRATIS kijken en daar ging het toch bij jou om.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...