Ga naar inhoud


MasterCrd


Gast

Aanbevolen berichten

Als ik de site van MasterCrd wil openen krijg ik de volgende melding : <P>error 403: Forbidden!<P> <BR>Verboten!<BR>Es sind nur ungenügende Zugriffsrechte gesetzt. Bitte ändern Sie die Rechte mit ihren FTP-Programm.<P>Ik begrijp geen letter duits dus je raad het al, wie kan dit effe vertalen ????<P>Thanks<BR>exDumber<P><BR> <BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by exDumber:<BR><B>Als ik de site van MasterCrd wil openen krijg ik de volgende melding : <P>error 403: Forbidden!<P> <BR>Verboten!<BR>Es sind nur ungenügende Zugriffsrechte gesetzt. Bitte ändern Sie die Rechte mit ihren FTP-Programm.<P>Met andere woorden , je password is niet goed , je hebt geen recht om op deze ftp site te kijken , pas de instellingen in je ftp programma aan.<P><BR> <P><BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt jongens !!!<BR>Raak nog steeds niet binnen, ga nu met vakantie smile.gifsmile.gifsmile.gif we zien wel als we terug zijn.<P><BR>Groetjes daaaag !!!!<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mastercrd's site is gehackt en Mastercrd zelf werd bedreigd/gechanteerd.<P>Laatste bericht is dat hij (of zijn opvolger?) morgen weer in de lucht zou zijn.<P>Hol Laender<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

huh????????????????<BR>betere site's?????????????<BR>Ik geloof dat Mastercard toch niet echt verstand heeft van het hele gebeuren echter gewoon alleen heel erg goed is in het jatten van andermans informatie en vervolgens te doen alsof het van hem komt.<BR>Waarom denk je dan men hem bedreigt??<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...