Ga naar inhoud


waarom gaan nova en D+ niet samen ?


Gast

Aanbevolen berichten

Er zijn aparte bin files voor Nova + rest en Telepui en rest. Ik durf het bijna niet te vragen, maar waarom kunnen ze niet samen in een bin file ? De MK's zijn toch verschillend ?<BR>m.v.g. pb208<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


ze kunnen wel/niet tesamen.<BR>nova en d+ (telepiu) gebruiken dezelfde datum. om het verschil van pakketten te herkennen kijkt de software naar de datum.omdat d+ en nova dezelfde datum gebruiken weet ze niet welk pakket te kiezen.<BR>men kan wel de key van nova bij het d+ pakket voegen en dan zijn ze wel tesamen te gebruiken.echter zijn ze dan niet autoupdated en mogen ze niet dezelfde key gebruiken bvb key 02 of 0a want dan gaat deze vlieger niet op.daarom gebruik ik nova.bin omdat ik voor d+ te kijken seca gebuik.daarom heb ik mijn aangepaste file's zo gemaakt voor seca kijkers die d+ kijken in seca en nova in irdeto.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste guppie<BR>de nieuwe update is perfect voor de goldcard d+ nova en stream ineen kaart.<BR> maar mijn vraag is ik zoek ook een file voor de atmel kaart . <BR>de kaart van satturk in de download werkt stream niet 5-9 is de laatste update en doet het ook niet???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Ibby,<P>In AL mijn Atmel files heeft altijd stream gewerkt, de laatste update is van 5-9-2000 en deze bevat alleen een nieuwe PMK voor SCT omdat de rest KEURIG werkt. Zet je ontvanger maar eens op CULT (dat is een zender in stream) zet je ontvanger dan uit en weer aan, binnen 1 minuut zou je beeld moeten hebben.<P>MvG, SatTurk.<P>PS. Wat voor een ontvanger en Cam heb je eigenlijk ?? enne ORF zit er natuurlijk in de volgende update ook in.<P><p>[This message has been edited by SatTurk (edited 06 September 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste satturk ook vandaag heb ik de update 7-9 geprobeert maar geen stream ik heb cult voor 2uur aan gehadt maar geen beeld al de andere zenders werken wel.<BR>antwoord op jouw vraag ik heb een nokia 9500 met dvb2000 v1.77.4 en bij cam info lees ik bv1.13f irdeto (prot(ca) type c).<BR>ik gebruik de harpune voor de hex met het ponyproggramma en de phoenix met de cardmaster 2000 (de cardhunter werkt niet op mijn computer mist dll bestand)voor de o cam crd hopelijk dat jij mij verder kan helpen ???<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Ibby (edited 09 September 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Ibby:<BR><B>ik heb een nokia 9500 met dvb2000 v1.77.4 <BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P>is een versie met software blokker die wanneer jij die gebruikt verklaart waarom de autoupdate niet werkt. <P>Optie SCT in CAM menu moet op on (of enabled?) staan zodat update werkt.<P>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...