Jump to content

Wat kan ik allemaal met een seasons interface??

eriknino

Recommended Posts

ja. je kan er mee vliegen .zwemmen. dansen.<BR>onee dat was wat ander.<BR>met de season . combie met de juiste key`s en software kan je inderdaad bijna alles Ontvangen <BR>seca .irdeto.viacess mits je natuurlijk de keys en cam in het bezit heb. en je pc naast de receiver staat .Maar het leukste is toch echt dat je ziet wat er van boven naar ons toekomt. en dan ook gelijk de nieuwe keys <BR>uit die data stream zijn te peuteren...<P>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

om er mee teloggen ????<BR>ik nog een oude seasons kaart liggen kan ik hier mee loggen en werkt dit voor seca en irdeto en wat voor software gebruik je dan hier voor<BR> groetjes jan<P>------------------<BR>

Ga eens op zoek naar windecrypt en voyager<BR>je zal je zal denken dat je weer in het dmac tijdperk bent :-).<P>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.