Ga naar inhoud


Probleem met Humax satcruiser..


alfadude

Aanbevolen berichten

Laatst wou ik mijn systeem draaibaar maken.<BR>In de winkel zei de verkoper dat ik best zou werken met een satcruiser omdat mijn humax 5400 in principe wel die rotor kan aansturen maar problemen heeft om de stroom te leveren.<BR>Dus mijn systeem: Humax 5400<BR> Humax Cruiser<BR> Yaeger Positioner<BR>Sinds ik dat heb staan heb ik een probleem.<BR>Maakt niet uit op welke satelliet ik gericht sta. Als ik iets op de frequentie 12.344 (bv RTL4) wil ontvangen wordt mijn signaal ineens veel minder dan andere transponders.<BR>Haal ik de Cruiser ertussenuit en verbind ik de coax met een tussenstuk dan heb ik geen enkel probleem meer.(Buiten dat mijn schotel dan niet draait)<BR>Is er iemand die weet of dit een normaal verschijnsel is ofdat de mijn Cruiser een fout bevat.<BR>Bye <BR>AlFaDuDe

Quo signo nata es?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De dealer waar ik geweest ben zei dat het waarschijnlijk aan m'n LNB lag.<BR>Omdat er een spanningsval over de cruiser komt en de LNB dan niet meer toekomt met de spanning die overblijft.<BR>Enfin. LNB gekregen om te testen, daarbij bleek dat het signaal wel iets verbeterde maar nog niet om te zeggen dat het goed was.<BR>Weer naar de winkel waar ze m'n cruiser hebben omgeruild en al m'n problemen zijn nu opgelost.<BR>Als hij ertussen staat gaat m'n signaalkwaliteit van 98% naar 90% maar dat is voor mij perfect aanvaardbaar.<BR>Groeten

Quo signo nata es?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...