Ga naar inhoud


Humax met stab, richten schotel


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Ik wou eerst deze vraag onder humax zetten maar toen ik het kaliber van vragen daar zag toch maar onder beginners.<BR>Ik heb mijn schotel met stab op het dak geplaatst (mast waterpas)en uitgericht op sirius volgens het boekje en de berichten hier op de site. Nu moet ik hem nog bij stellen (denk ik) ik heb een sterkte van 60 en een kwaliteit van 30% op een schotel van 78cm. <BR>Is dit goed of heeft een satfinder nu nog nut? En dan bedoel ik die van 50 tot 60 gulden en niet die dingen van 1300.<BR>(ik klim me helemaal gek, kijken 1 verdieping om hoog en dan 2 verdiepingen klimmen met een ladder achter me aan schotel stellen en dan weer de zelfde weg naar beneden om te kijken) <BR>Tevens heb ik vandaag nog geprobeert wat sat's te vinden op mijn humax 5400. Het lukt had er oa bloomberg en cnn inter. op (geen beeld want ik raak ze steeds kwijt, ja ik heb ze opgeslagen) waarschijnlijk was dat thor. <BR>Maar de rest kan ik niet vinden. <BR>Hoe lang duurt het eigenlijk voor dat de schotel gedraaid is. Ik heb namelijk het idee dat hij niet meer draait (deed het eerst wel) of zit er een soort slot op een stab of doe ik iets in het menu fout?<BR>Sorry voor de onbenullige vragen maar ik zie door de bomen het bos niet meer.<P>bijvoorbaat dank voor een duwtje in de goede richting.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die waarden haal ik hier met mijn 60CM schotel dus ik denk wel dat er voor u nog wat werk aan de winkel is.<BR>Ik ben hier ongeveer 2 dagen bezig geweest om mijn schotel afgesteld te krijgen. Maar nu heb ik alles tussen 30west en 30 oost.<BR>Voor een 60CM toch niet slecht.(het mag wel niet regenen)<BR>Probeer de moed niet te laten zakken.

Quo signo nata es?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...