Ga naar inhoud


Dragon blijft initialiseren! Help!


Aanbevolen berichten

Zie ook hier:

http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=0#1139401

Citaat:

De afschakeling van de zenders zal gefaseerd plaatsvinden voor een aantal klantgroepen. Per klantgroep worden alle commerciële zenders in één keer afgeschakeld.

 

Maandag 1 mei zal bij een eerste groep klanten om 23.59 uur het beeld op de commerciële zenders afgeschakeld worden. Deze klanten kunnen dan alleen nog Nederland 1,2,3, BVN en de 'free-to-air' zenders ontvangen. In de dagen daarna wordt iedere avond om 23.59 een volgende groep klanten afgeschakeld.

Ze zijn wat vroeger begonnen en dit zal wel tot 5-5 doorgaan, doordat dit in groepen gebeurt kunnen we wat storingen waarnemen.

 

Teminste dit is wat ik denk waarom er freezes zijn, wat wel opvalt als je langs het d+ aanbod zapt soms alles eruit knalt, ook fta.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Citaat:
Teminste dit is wat ik denk waarom er freezes zijn, wat wel opvalt als je langs het d+ aanbod zapt soms alles eruit knalt, ook fta
Bij mij niet hoor 3.32 er weer op gezet werkt perfect even wachten op de nieuwe tv cabokeys had er al een gevonden maar deed het niet

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Citaat:
komt bij mij alleen voor op zenders welke op 12.344 H zitten.
12.515 H en 12.574 H hebben er geen last van.


Nadat het een hele tijd goed ging, heb ik inmiddels weer geruime tijd regelmatig freezes op 12.344 H (RTL 4, RTL 5, RTL 7). Config: Topfield 4000PVR met Dragon Twin, Predator 3.43, settopbox pakket.

Iemand anders hier ook last van?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook regelmatig freezes op Discovery en Animal Planet.

 

Ik heb er nu een Matrix Reborn cam inzitten en mijn Dragon ligt werkeloos in de kast!

 

Is toch weinig te kraken op het moment!

 

Het zijn een stelletje klootzakken daar bij Canal Digitaal!

 

Het zijn grotere criminelen dan de krakers!

 

Wij betalen trouw ons abo voor Canal Digitaal, maar die oplichters willen ons ook nog een Mediaguard cam aansmeren!

 

Het is toch te gek voor woorden!

VU Plus Ultimo4k, Triax 110 cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Hey

 

Heb precies het zelfde, de t-rex wordt gewoon niet 'gezien' door de casII de inverto of de relook... is gewoon net of hij niet bestaat. en ik heb als laatste de laatste predator354 geladen, en daarna is het lichtje uitgegaan....

Daarvoor heeft de cam prima gewerkt.

 

en nu??????

 

Grzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...