Ga naar inhoud


Laptop detekteert Aston103 niet!


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,<P>Ik was eigenlijk bezig om mijn Aston1.03 te flashen naar Cryptoworks.<P>Ik gebruik een Packard Bell EasyNote / NEC VersaNote) notebook met Windows98SE.<BR>Wanneer ik de Aston1.03 erin steek, detecteert de notebook helemaal niets.<BR>Windows vraagt niet om een driver en ook wanneer ik bij PCMCIA in het configuratiescherm kijk, zie ik dat beide PCMCIA sloten leeg zijn.<P>Alleen wanneer ik de CI eruit haal, hoor ik 2 pieps die aangeven dat er een PCMCIA kaart wordt verwijderd uit de machine.<P>Heeft iemand hiermee ervaring, want ik zou graag naar Cryptoworks willen en ik weet dat het mogelijk moet zijn op deze manier.<P>De Aston werkt 100% in mijn ontvanger, dus die is niet stuk. Overigens ook met een Viaccess 1.20UK geprobeerd, zelfde verhaal.<P>Inmiddels 5 verschillende types notebooks en operating systems (Win95/98SE/2000/XP) geprobeerd maar niks. Ook het lezen van de postings in dit board heeft me tot dusver niet verder geholpen.<P>Hopelijk kan iemand me hiermee helpen.<P>Groetuh,<BR>LDP

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik steek zojuist even mijn aston 1.05 in me Toshiba laptop die op win2000pro draait en hij geeft direct aan dat er een pcmcia kaart ingestoken word.<BR>Waarom dit niet bij jullie gebeurt is me een raadsel, maar als je een kennis hebt met een toshiba zou ik het maar eens aan hem vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...