Ga naar inhoud


dsx6073 met 2 schotels


Gast

Aanbevolen berichten

hallo all.<P>wie kan mij helpen<P>ik heb een dsx6073 (gepatched) aangesloten via een 22khz switch op 2 schotels (1 astra en 2 hotbird)<P>bij signaalsterkte heb ik na de juiste instellingen van beide schotels afzonderlijk goed signaal.<P>als ik nu zenders ga instaleren van schotel 2 (hotbird) heeft hij bij 80% al 999 zenders ,<P>dus 20% past er niet meer op .<P>dat begrijp ik al niet , pakt hij dan beide schotels??<P>hoe krijg ik nu de resterende 20% , als ik zenders wis en dan weer zenders toevoegen doe , krijg ik alle zenders die ik gewist heb weer terug.maar niet de 20%<P>doe ik iets verkeerd????<P>help me please??<P>groeten , arnold

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe het zelf handleiding seca digitaal receiver Astra / Hotbird Inbf ( dubbele lnb )<BR> De schotel moet naar de Astra gericht staan.<BR>En Inbf word op de schotel gemonteerd met de coax aansluiting naar beneden En de hotbird komt aan de linkerkant (voor als U achter de schotel staat)<BR>Lees eerst de gebruiksaanwijzing van Uw digitale SECA receiver, voordat U gaat beginnen.<BR> <BR>O MENU<BR>O Kies Nu 5 Kanalen installeren<BR>O hierna 2 IN WILLEKEURIGE VOLGORDE <BR>O Kies voor schotel 2 met pijltje naast oké <BR>O ( dek nu de Hotbird Inbf af met b.v. aluminium folie ) <BR>O Druk op OKÉ om het zender zoeken te starten<BR>O Als alles opgezocht is met kanalen verwijderen beginnen foute zenders verwijderen <BR>O Zorg dat er maximaal 150/100 overblijven. <BR>O En met hernummeren Nederland l op l enz enz. <BR>O Hierna het aluminium folie op de ASTRA kop doen <BR>O Nu menu - 5 kanalen toevoegen - schotel 2. <BR>O Als alles klaar is met verwijderen en hernummeren alles aanpassen <BR>O Zet geen Astra en Hotbird zenders door elkaar heen. <BR>O Uiteraard aluminium folie nu verwijderen.<P>Als dit klaar is met de afstand bediening de tuner uit zetten, dus niet op de tuner zelf. ( dit is om de wijzigingen in het geheugen te zetten )<BR>Wij wensen U veel kijkplezier.<P>DESIGN HENK <BR> wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...