Ga naar inhoud


WIE WEET RAAD??????


SatWijchen

Aanbevolen berichten

ff een zeer dringende vraag,<BR>Ik ben mijn humaxje draaibaar aan het maken met een hh120 stabbmotor nou komt mijn probleem ik heb een tweedehands schotel van 1 meter doorsnede nou moet ik de evaluatie hoek voor de schotel bepalen en daar is een mooi rekensommetje voor volgens de beschrijving van de motor maar nou moet ik het aantal graden voor de schotel hoogte hebben deze is vastgesteld door de fabriek. dus die waarde moet ik nog weten maar ik weet niet welk merk de schotel is. hij is grijs beige van kleur 1m doorsnee en er zitten boutjes in en daar staat volgens mij "jaeger" op , is dat een schotelmerk zo ja heeft iemand daar een url van of weet iemand zo uit zijn blote hoofd wat de evaluatie waarde voor de schotel moet zijn ? dus niet van de motor want die heb ik al 38,5 graden.<BR>mijn dank is groot en die van mijn vrouw nog groter. frown.gif" border="0frown.gif" border="0

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je die van de rotor al hebt is het verder geen groot probleem.<P>Stel je rotor en schotel in het verlengde van elkaar en ga op zoek naar Sirius, als je in Nederland wil kijken. Hiervoor zul je de schotel vertikaal moeten instellen.Omdat bij jouw de hoek van de rotor bekend is moet de rest niet al te veel problemen opleveren.<P>Is je vrouw ook weer gerust.<P>groeten,<P>Zeeman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...