Ga naar inhoud


Geen kanalen, slecht uitgericht?


W3ird_N3rd

Aanbevolen berichten

Citaat:
gigantaandemuur: ik tel er wel 352 FTA (nu nog maar 351 trouwens, er is er eentje kwijt geraakt). Echter zitten daar ook veel "UNKNOWN" kanalen tussen, en sommige groepen hebben een hele rits kanalen met allemaal dezelfde naam (die het meestal niet doen, of alleen een logo laten zien, zoals Digital+). Als ik catch PayTV ook aanzet krijg ik wel veel meer kanalen ja (ergens in de 600 geloof ik), maar daar kan ik toch niet zoveel mee
Die dubbele is een beetje irritant klopt sommige ontvangers kan je ze apart verwijderen en die gecodeerde daar kan je nu ook niks mee maar dat komt nog wel

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nog even een algemene tip: verwijder je satfinder na uitrichten. Dat doe je normaal vanzelf al, maar heeft ook echt effect.

 

Het lijkt erop dat met satfinder aangesloten ik helemaal geen BVN zie. Ik heb 'm nu weggehaald, en nu zie ik BVN wel, en deze werkt ook direct goed. Mijn teller staat nu op 381 zenders, een goede 30 meer dus (inclusief dubbele en meuk). Het lijkt erop dat ook een hoop meer zenders nu gewoon werken, inclusief L1mburg en Raceworld.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...