Ga naar inhoud


dm 7025 " box will be unusable now"


minga

Aanbevolen berichten

Ik heb Universal DreamUp v1.2.2.0 gebruikt om mijn dm 7025 te voorzien van een nieuwe image. Bij het onderdeel "box is flashing from its memory" is het na 75% mis.

Foutmelding: flashing failed (!!! 008 verify failed at 01728e00), box will be unusable now !!

 

Heb daarna geprobeerd op een andere pc -> zelfde probleem. Dreambox kan niet meer booten. Wat kan ik hiertegen doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Ik heb Universal DreamUp v1.2.2.0 gebruikt om mijn dm 7025 te voorzien van een nieuwe image. Bij het onderdeel "box is flashing from its memory" is het na 75% mis.
Foutmelding: flashing failed (!!! 008 verify failed at 01728e00), box will be unusable now !!

Heb daarna geprobeerd op een andere pc -> zelfde probleem. Dreambox kan niet meer booten. Wat kan ik hiertegen doen?


waaarom heb je de dreambox 7025 niet via web interface geflasht heb ik ook gedaan met mijn 7025 en ging goed

probeer het maar eens als het nog lukt,of anders mischien een andere pc?

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

waaarom heb je de dreambox 7025 niet via web interface geflasht heb ik ook gedaan met mijn 7025 en ging goed

 

probeer het maar eens als het nog lukt,of anders mischien een andere pc?

 

Bedankt voor de tip. Het flashen is gelukt via web-interface. Ik kreeg wel een mededeling: verify failed at 0172800 e0. Blok will be marked as bad.

Ik heb de 7025 twee dagen geleden gekocht (nieuw). Is 't verstandig om hem te verruilen voor een andere of is de bad adres niet zo erg. Met dreamup kan ik immers niet flashen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...