Ga naar inhoud


oranje tv niet te vinden op db7000


knol

Aanbevolen berichten

wie heeft er 1 idee hoe het kan dat ik hem niet kan vinden,heb alle`s geprobeerd,multisat scan,transponder scan manuel enz enz.Hij vind hem niet wat ik niet snap,alle`s vind hij altijd,waarom deze dan niet,ik heb ook al gekeken onder een andere naam,test en zo maar echt helemaal niets,ook onder die andere namen die al vermeld staan in een eerder bericht ook niet,raar.tuurlijk kan ik een nieuwe petje erin gooien maar zo moet toch ook gaan? wie heeft dit ook gehad en is het toch gelukt en heeft hier een verklaring voor?

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom zet je er niet een kant en klare lijst in, bijvoorbeeld die van PET123. Je zult hem dan in de lijst vinden. Het is volgens mij de oude NGC frequentie. Maar scannen moet ook kunnen.

Reptovis

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank jullie wel,het was de oude frequentie inderdaad,de reden waarom ik dit niet zag was dat ik naar de EPG keek en die was niet goed vandaar,allemaal heel erg bedankt in ieder geval het is dus gelukt

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...