Ga naar inhoud


[Digix 13.42.65] HELP : Cas van Digix str niet geinstalleerd...


Gast

Aanbevolen berichten

Hey,ik heb geprobeerd dreamload op mijn cas van mijn digix str (13.42.65) op te zetten,en sindsdien heb ik geen beeld meer,er staat bij cas = niet geinstalleerd en als ik naar zenders scan vind ie niets...de xilinx heb ik al meerdere keren vervangen en daar ook geen oplossing.

Ik doe dit alles met een cas3 en heb de files gebruikt van Ant en van Matrix...

Wie weet raad want ik heb de stappenplan gevolgd maar helaas...

Ben nu al 4 dagen aant proberen.

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens iemand moet ik de processor aan 5 volt leggen zodat ik met cas3 de extreme terug kan doen herleven...

Weet iemand waar ik deze 5 volt moet zetten,hij zei me dat er een schema op duolabs'site staat,maar vind die nergens terug?

vr grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een cas 2 moet het lukken, ik heb het zelf ook altijd zo gedaan, echter je moet hiervoor wel een slow down schakelingetje maken, wat je toch echt bij duolabs kan vinden onder downloads cas 2. Kost een tientje aan materiaal, en een beetje soldeerwerk.

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Met een cas 2 moet het lukken, ik heb het zelf ook altijd zo gedaan, echter je moet hiervoor wel een slow down schakelingetje maken, wat je toch echt bij duolabs kan vinden onder downloads cas 2. Kost een tientje aan materiaal, en een beetje soldeerwerk.


En moet ik die slowdownkabel ook maken voor cas3?.

vr grt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, niet goed gelezen, voor een cas 3 heb je inderdaad geen slow down schakeling nodig. Gewoon de kabel aansluiten zoals beschreven op Duolabs.

Je kan misschien eens proberen met andere software, op de site van Cammy kun je de software vinden die gegarandeerd werkt.

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...