Ga naar inhoud


Medion dvb kaart in andere pc?


Aanbevolen berichten

Hallo lookie.

 

Je bericht is mij niet helemaal duidelijk, heb jij de Medion kaart werkend in een andere PC, dus niet de Medion PC waarin de kaart gelevert is, met progDVB en BDA drivers ?

 

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier ben ik ook wel heel benieuwd naar,want volgens mij werkt het niet in een andere pc,omdat een stukje hardware van de satkaart verwerkt is in het moederboard(heb ik van horen zeggen).Dus ik hoop dat ik het mis heb,en toch de kaart kan gebruiken.Dus Lookie....vertel...

 

 

MvG stef

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je goed leest staat er dat hij ALLEEN in de Medion werkt.

 

Gisteren Net5 zitten kijken over draadloos netwerk op de pc via de DB (Web-x tv) en BVN via de DVB kaart. Zonder haperingen twee verschillende kanalen op één scherm.

 

ProgDVB blijft alleen zeuren over diverse audio / video drivers welke niet gevonden kunnen worden en het geluid valt steeds weg.

 

Ben nu druk met sharen van de C+ kaart over het netwerk. Heb alleen CAMx als standaard CAM op de DB en ik schijn Radegast of NewcamD te moeten gebruiken als cardserver op de DB.

 

Hoe kan ik nu CAMx blijven draaien op de DB en een cardserver (Radegast / NewcamD) ?

DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt lookie, dan is het duidelijk. Het begin van je post, "Vreemd" dan het feit dat je op Duitse forums leest dat de kaart alleen in de Medion werkt en dan "Vervolgens kies ik in de lijst van ProgDVB de BDA config en .... 100%." gaf mij het idee dat het bij jou anders zou zijn dan de Duitse forums vaststellen.

 

Wat betreft het CS gebeuren kan ik je niet raden, daar heb ik mij nog helemaal niet mee bezig gehouden.

 

Succes. Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lookie, ik kijk dus via het programma dscaler en heb dat als video ingevuld in de optie audio and video (directshow) en heb bij radio (nero staan) en dat geeft hier het beste resultaat.

Timeshift buffer heb ik kleiner gemaakt hij was veels teveel bezig met het geheugen van mijn PC en dat gaf ook nogal eens problemen.

Op de DB gebruik ik NEWCS als server.

Maar kan je niet helpen betreffende radegast / newscamd suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb DScaler ook gedownload omdat ProgDVB opeens niet meer werkt (ook na herinstallatie). Hoe moet je DScaler in hemelsnaam configureren ? De help functie biedt geen uitkomst. De SAA7134 kaart wordt wel herkend, maar verder geen sjoege...

DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry heb even wat door elkaar gehaald ik heb ook nog een andere ontvanger achter de pc hangen en die werkt direct samen met dscaler.

Alleen blijkbaar omdat ik dus dscaler heb geinstaleerd had ik bij PROGDVB de optie om bij settings ---- audio/video onder tabblad directshow bij tv channels dus te kiezen voor dscaler en daarom vermoed ik dat progdvb dus gebruik maakt van de driver van dscaler.

 

Zit net nog even te checken in mijn dir structuur en daar zie ik dscaler5 dat is een tv & Video deinterlacer en vermoedelijk zal deze dus voor de drivers zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...