thea Geplaatst: 6 mei 2006 Geplaatst: 6 mei 2006 hallo.vorige week ook een dreamb gekocht toen begond het ik heb alles gelezen veele websites bezocht alle stappen volgens het boekje van de router, ben veele dagen druk geweest met het aan sluiten en weer af sluiten. wel internet geen internet. wel contakt geen kontakt (dreamb) dan heb ik contakt met (internet comp)en (comp dreamb)dan doe ik hem uit paar uur later doe ik de comp aan dan weer geen contakt met internet en dreamb>ik weet het zelf niet meer. mijn vraag is, ik wil de updates op internet doen, via de computer. ik heb hem zo aan gesloten dreamb-router modem-computer-internet. kan je zo die update doen?? heb een router,DC.202+ modem van chello en dreamb7020 elke keer als ik een up date doe zie ik kan host niet vinden weet iemand een oplossing voor?? en de zelfe problemen gehad?? dank voor je aan dacht gr t wat een hobby.
Ome Merde Geplaatst: 8 mei 2006 Geplaatst: 8 mei 2006 mein Himmel .... maargoed, heb je wel constant internet op je PC's ? controlleer nameserver (DNS) en gateway (router) IP adressen. handiger is DHCP te gebruiken ... merDe deze ruimte is te huur
tighar Geplaatst: 8 mei 2006 Geplaatst: 8 mei 2006 heb je toevallig een ci-module in de 7020 zitten? Zo ja haal die er dan eens uit , die geeft namelijk problemen met een netwerkverbinding. succes tighar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen