Ga naar inhoud


Wat voor kabel.


Gast

Aanbevolen berichten

Wat voor een kabel moet ik gebruiken voor de settings in mijn Humax 5400 te laden ik heb een nulmodem kebel geprobeerd maar ik krijg een foutmelding. <BR>Alvast bedankt voor reakties.<BR>Junior<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bullet,<P>zou je als je iemand wil helpen wel willen zorgen dat je antwoord op waarheid berust.<BR>De kabel die gebruikt dient te worden is "niet" 1 op 1, maar inderdaad nulmodem kabel. Kijk hier maar eens :<BR> <A HREF="http://www.satexpo.net/humax/Support/images/superset.gif" TARGET=_blank>http://www.satexpo.net/humax/Support/images/superset.gif</A> <P><BR>------------------<BR>afz. Ptje<p>[This message has been edited by Ptje (edited 06 September 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BR>Dit stond bij Humax info page<BR> <BR> * Receiver und Computer mit einem Nullmodem-Kabel verbinden.<BR>Das Null-Modemkabel sollte wie folgt beschalten sein. <P>Universelles Nullmodem-Kabel 41757*<BR> <BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikheb een nulmodemkabel waar ik de settings van mijn d box kan zetten en ik krijg de volgende foutmelding dat het niet met de toestel comuniceert.<BR>Bedankt voor de tips, kan mij iemand vertellen als ik een andere kabel moet aanschaffen of doe ik iets fout ik heb mijn instellingen op com 2 en 9600 staan.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Junior,<P>Het moet echt een nulmodem kabel zijn.<BR>2>3<BR>3>2<BR>5>5<BR>allebei female.<P>Maak je kabel niet te lang. (< 2m.)<BR>Meet even je eigen nul? kabel door of er niet een brugetje in zit.<P>Go 4 it.<P>Iceman<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ptje,<P>Ik zal er niet aan twijfelen dat je een kabel gebruikt van 15 meter maar ik heb echt problemen met een lange kabel. Je hebt toch ook rs242 voor als je langekabels wilt gebruiken geloof ik?<P>Het belangrijkste is om het aan de gang te krijgen en te houden. Dan maar een kabeltje van 2 meter die werkt.<P>Bbrrrr Iceman<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello medesatters...<P>Ik gebruik hier voor mijn Hum ook een nulmodem-kabel van ongeveer 15m en werkt als een speer.<BR>Wat wel helpt is een beetje stoeien met de baudrate-instellingen, 57600 werkt bij mij het beste.<BR>Als ik hem hoger instelde kreeg ik soms ook vreemde meldingen over niet kunnen vinden e.d.<P>Groet!<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...