Ga naar inhoud


wk kaartjes te koop


SatWijchen

Aanbevolen berichten


Zwaar kl#te door dit soort mensen heb ik nu geen kaarten voor het wk.

Zowel bij de fifa als bij de oranje supportersvereniging viel ik buiten de boot bij de loting.

Ze moeten gewoon alle kaarten op naam zetten en dan bij het stadion ze goed controleren.

xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom bij de commercie van het voetbal. De ware voetbal liefhebber, die al 2 jaar lang naar dit toernooi uitkijkt kan het vanuit de woonkamer aanschouwen. Wat ik het ergste vind van deze advertentie is dat het om een plaats voor een minder valide gaat. dat is wel erg onsmakelijk, maar het blijkt hoe ver men gaat.

 

Ik dacht dat de kaartjes altijd op naam werden gezet of hoeft dat niet voor gehandicapten??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zeggen bij ieder groot toernooi dat de kaartjes op naam staan en dat ze goed worden gecontroleerd.

Alleen kan je bij het stadion zo door lopen en wordt je niet gecontroleerd of jij de juiste persoon bent.

 

xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

ik ga ook zeker kijken en heb tickets maar we zitten wel bij de tegen partij,we gaan met een suportersclub van sk beveren(misschien kent ge wel die ploeg ze spelen elke week meestal met 11 ivorjanen.en hebben zich gehandhaaft in eerste dit weekennde ik was gaan zien de moeite die gasten.

groeten lex en mogen de beste winnen

pioneer btc1430,triax 78,echostar dsb 606 (polsat nagra 2)abo tvv en polsat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...