Gast Geplaatst: 12 mei 2006 Geplaatst: 12 mei 2006 ff vragie, martinbe en dreamer4 ever zeggen newcamd v6.10a downloaden.waar haal ik die vandaan en waar zet ik die dan neer???
Gast Geplaatst: 12 mei 2006 Geplaatst: 12 mei 2006 haiiii dream4ever en martinbe. heb bovenstaande gedaan wat martibe schreef.helaas nog steeds niet. het verhaal van dream4ever snap k niet helemaal. wat bedoel je met bestanden op 755 enz enz en dat vehaal van telnet. als ik de config lees zie ook iets staan van ip adres 127.0.0.0.1 moet ik daar ook iet mee doen.op mijn db zie dat ip adres nergens staan
fr@ncis Geplaatst: 13 mei 2006 Geplaatst: 13 mei 2006 Basic TCP/IP 127.0.0.1 is een speciaal adres 127.0.0.1 = localhost = "deze machine" = de dreambox zelf in dit geval Kun je dus niet gebruiken vanaf een andere machine, bvb een PC om telnetten, want ook daar geldt bovenstaande regel (maar is dan de PC zelf in dat geval)
Absurd Geplaatst: 13 mei 2006 Geplaatst: 13 mei 2006 Hallo, Ik heb er ook ff problemen mee gehad, maar het is echt simpel als je weet wat je moet doen. Als je de laatste Pli heb, download dan via de blauwe knop\optie download ga naar soft en kies newscam versie. Zet dat er op herstart je dreambox en kijk of je newscam jouw emu is. zet je box op 2 en ga naar internet toe. http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=155 activeer nu je kaartje, schrijf je nummer eerst ff op ( staat aan de achter zijde van je kaart en vul dat in op internet. binnen enkele min. is je kaart weer in orde. suc6 DREAMBOX 7000S, DISEqC 1.2, Triax 80cm.
HTip Geplaatst: 13 mei 2006 Geplaatst: 13 mei 2006 telnet open een verbinding met de dreambox en is de manier om Linuxcommando's rechtstreeks in te voeren. Zie het als de commandprompt (dosbox) in Windows. Bestanden op 755 is een rechtenkwestie. Het betekent dat het uitvoerbaar is voor alle users en dat alleen de eigenaar van het bestand (in de meeste gevallen is dit root) het bestand kan aanpassen. De dreambox is en blijft een hobbydoos, waar je wel wat Linuxkennis voor nodig hebt om alles eruit te halen wat erin zit. Een image is een grafische voorstelling waar heel veel mee kan, maar zonder Linux is het toch behelpen. Suc6 Groet, HTip SAT: VU+ Ultimo - Open PLI 3.0 - Triax 78cm - Inverto Triple LNB HT: Marantz, ALR Jordan, Velodyne, JVC, Stewart
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen