Ga naar inhoud


ervaringen met wavefrontier op de uiterste punten


mamutskywalker

Aanbevolen berichten

hallo jongens

ik wil graag een wavefrontier schotel kopen alleen ik zou graag willen weten hoe de signaal is op de uiterste punten van de schotel, ik begreep dat hij 42 oost tot en met 7 west kan pakken dus hoe is de signaal op 7 graden west en 42 graden oost bijv. op de turksat, want ik hoorde dat deze schotels wat zwak waren op deze punten

 

alvast bedankt

Dreambox 8000, wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites


waarom krijg je geen antwoord?

ik werk alleen met verlengde wavefrontiers en die hebben een rail die 60 gr. bestrijkt. bijvoorbeeld 30 west tot 28 oost. je zet dan 1 west in het midden. en het ontvangst van de beide uiterste lnb's is net zo goed als op de standaard rail.

 

ik heb het even voor je geprobeerd op te zoeken maar kon het ook niet vinden: een standaard wave 90 kan volgens mij 40 gr. aan. zo uit mijn hoofd. dus dan zou het antwoord op jouw vraag zijn: nee, met een standaard wave 90 lukt het je niet om van 42 o tot 7 w te gaan, maar nogmaals: uit mijn hoofd.

 

en een wave 55 heb ik zelf nog nooit in handen gehad, laat staan een verlengde wave 55, maar er zullen vast wel mensen zijn die dat jou precies kunnen vertellen.

 

bromtol

mij zie je hier niet meer posten, hoewel ik me soms erg in moet houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...