Ga naar inhoud


Eeprom error?


Gast

Aanbevolen berichten

Bij het programmeren van een PIC card SMD m.b.v. een "Gold Programmer" krijg ik bij het programmeren van de Eeprom een popup met "Verification errors". Alle adressen van de chip staan op "FF" en de buffer zoals de ingeladen hex-file. Na dagen van proberen (ja, ja, ik weet het, geen diehard dus!) krijg ik sterk het gevoel dat er iets mis is met de Eeprom op de card. Van te voren laad ik de PIC met een loader. Daarna wil ik de Eeprom programmeren en daarna nogmaals de PIC met de juiste hex-file. Bij de Eeprom lijkt het dus mis te gaan. Weet iemand een oplossing? Of zie ik gewoon iets over het hoofd?<P>Greetingz Sonic-XL

Link naar reactie
Delen op andere sites


OK.<P>Dat dacht ik ook al. Bij het programmeren van de 24c16 krijg ik de mededeling "writing bootloader", dus zal Gold*Card v1.40 een interne loader bevatten. Maar toch, kun je de cards op een eenvoudige manier testen om erachter te komen of ze defect zijn of moet ik gewoon een nieuwe bestellen?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen succes! Eeprom laat zich na programmeren alleen maar uitlezen met "FF". Bestaat er trouwens nog andere software voor de Goldprogrammer? Op veelbesproken programma's als Piccard, Icprog en Pic24c13 reageert de programmer niet eens.<P>Groetjes en tot nu toe bedankt voor de support.<BR> Sonic-XL<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zet er zelf nog een laatste reply bij om te zeggen dat alle problemen zijn opgelost met een nieuwe Pic-sard SMD. Als Gold*Card dus melding maakt van een error, dan mogen we er vanuit gaan dat die melding gegrond is.<P>Groeten en nogmaals bedankt voor alle support!<P>Sonic-XL<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...