Ga naar inhoud


Zip's met winzip10 niet door anderen te openen...


Newbie

Aanbevolen berichten

Ik gebruik thuis winzip10, is het zo dat de zips hiervan standaard niet door de windows zipper geopend kunnen worden ondanks dat ik de protable instelingen gebruik of geldt dat alleen voor bepaalde compressieinstellingen...anders moet ik maar weer versie 9 of zo installeren...Ik heb weliswaar ook totalcopmmander die zips can produceren toch vind ik winzip makkelijker.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik blijf het raar vinden, ik heb alle instellingen van winzip10 getest zelfs de zwaarste compressie in winzip10, in 9 van de 10 gevallen maakt het helemaal of haast niets uit aan de compressie tov de standaard compressie. Ik heb die bestanden met de ingebouwde zipper van xp geopend en allemaal werden netjes geopend dus ook de zwaarste compressie's, ook totalcommander had er geen moeite mee.

 

Ik begrijp dus niet dat er geklaagd wordt dat ze niet te openen zijn, die ene gast gebruikt een mac dus dat kan ik wel begrijpen echter enkele anderen gebruken gewoon xp met de ingebouwde zipper (compressed folders).

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan natuurlijk ook dat de zips verminkt werden tijdens het versturen van de e-mail he dat er enkele bitjes missen. Ik vermoed dat dit het probleem is.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...