Ga naar inhoud


Programmeren Piccard Gold V2


Gast

Aanbevolen berichten

Al enige tijd (reeds 3 maanden) ben ik bezig mijn nieuwe hobby op te starten. Ik heb gekocht een Pioneer receiver en een JDm programmer met 2 stuks Piccard-Gold V2 kaarten. Heel enthousiast ben ik met het programmeren begonnen zonder enig succes. (Zwart beeld). Na een maand kwam ik weer in een winkel. De persoon vertelde mij dat ik een verkeerde progs set had gekocht en smerde mij een nieuwe Goldprogrammer met software aan. Weer 2 maanden later heb ik na vele uren gestuntel nog steeds geen beeld. Voor mijn gevoel heb ik alle mogelijkheden met loaders, hex e.d.. geprobeerd. Zijn er nog mensen die mij willen uitleggen hoe ik nu beeld krijg?<P>------------------<BR>modem

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is toch zo simpel. Je gaat naar de download sectie. Daar download je -pioneer 100%- Daar vind je een goede hex voor de pioneer. Dan ga je iets nieuwer downloaden voor de juiste bin van deze maand.<BR>hex in de 16f84 proggen<BR>bin in de 26c16 proggen<BR>Dit zou gewoon moeten werken..<P>------------------<BR>

Quo signo nata es?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

je moet alleen hexfiles laden je hebt de loader file niet nodig dus eerst de hexfile voor de eeprom 24c16 daarna de picfile voor de 16f84 deze files moeten te vinden zijn op dit board zet bij het prog. van de 16f84 de power op off<BR>groet, a dijkstra<P>------------------<BR>dijkstra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...