Ga naar inhoud


Irdeto ????


Gast

Aanbevolen berichten

HELUPPPPPPPPPPPPP !!!<BR>Hoe kan ik me kaartje weer aan de praat krijgen ????<P>Nou ik heb een Echostar 3000ip software release 300.<BR>Verder een phoenix programmer en een werkende Duitse irdeto kaart 1.2 en een niet werkende kaart <BR>speciaal gekocht om mee te werken want je schijnt een werkende kaart te moeten uit lezen om een<BR>niet werkende kaart te kunnen repareren.<BR>Log file met kaart reacties geloof ik.<BR>Ik gebruik Cardwizard 1.1.1.5<BR>Nou is het zo dat mijn niet werkende als ik cardwizard opstart, dan blijkt het hokje met <BR>protect aan gevinkt te zijn dus kan ik niks met me kaartje doen.<BR>Maar ik heb al gelezen dat je via reanimatie KILL de kaart erin en eruit moet halen maar dat werkt ook niet er moet een andere manier zijn maar hoe en wat tja dat is de vraag hoe kan ik deze kaart <BR>open krijgen<P>wie kan me helpen <P>Mailen kan ook edjeconcorde@icqmail.com<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik zou het toch maar met kil proberen.het duurt wel soms lang (+_ 30 min. de kaart er in en er uit) eer de kaart gekilt word. maar zo zou het moeten lukken.<BR> gr django <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je echt een newbie bent zou ik het na laten met kaarten te gaan klooien, ga eens oefenen met pic kaarten dan kan er niet iets duurs stuk gaan, hoogstens een pic van 2 tientjes. Je 1.2 kaart kost al snel 100 piek<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het zelfde probleem met een ACS 1.2 kaart, krijg blokkering niet weg ook niet naar een uur kill draaien met cardwisserd,<BR>heb je tip laat het mij dan weten.<BR>mail aan "cilisse@freeler.nl"<P>gr<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kaart is toch al naar z'n grootje dus kun je er mee rotzooien wat je wilt , ik heb in het verleden vriesspray gebruikt om het protected vinkje weg te krijgen , daarna het kill commando en de kaart er snel in en uit gehaald , gemiddeld duurde het 10 minuten , de ene kaart gaat heel makkelijk de andere karten heb ik na verschillende mislukte pogingen toch weer aan de praat gekregen , de aanhouder wint.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...