Ga naar inhoud


[all] Drtic ondertitel zoek/install script voor flexmenu


Gast shoenix

Aanbevolen berichten

ik gebruik gemini 2.90 weet niet of dit dus ook op Pli werkt.

Je zult moetn kijken op je DM waar de scriptfiles staan. En dan deze files erin gooien

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 167
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

nou dit begint er op te lijken ,ik heb het alleen ergens anders neergezet want in etc kom ik niet veder dus heb het zo gedaan ,flexmenu.cfg en so in var/tuxbox/plugins geplaats. en shellexe.conf in var/tuxbox/config

en install en subtitile.sh in var script

ik heb ook dm500 pli emerald.

als ik gele knop indruk dan zie ik dus flexmenu staan maar als ik die aandruk gebeurt er veder niets.zal dus wel iets verkeert staan maar hoe?

wie weet daar een antwoordt op

hiskie

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb alle mappen afgezocht maar nergens iets te vinden die map mag die niet zelf aangemaakt worden dan zo ja waar juist want anders werkt er mieschien niks meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb zo iets gevonden maar het is scripts met een s achter

 

daar staat zoal camd3 en newcamd in klopt dat het deze map zou zijn stuur een bijlage mee bekijk het eens dank je

 

laat maar horan wat je er van denk

post-19282-1318258687,9484_thumb.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je helemaal geen scherm ? Dan kan Flexmenu waarschijnlijk zn config niet vinden. Om te testen kan je met telnet 'shellexec' starten. Deze zal namelijk standaard de config proberen te lezen. Om je config zelf te testen start je 'shellexec /var/tuxbox/config/shellexec.conf'

 

Let ook op dat ik een tikfout heb gemaakt in een eerder bericht vwb de configuratie in flexmenu. Mocht je ergens 'imdb' tegenkomen, dan moet je dit vervangen voor 'subtitle'.

 

Helaas werkt e.e.a. iets anders op PLi. Maar als ik het goed heb zit er in PLi standaard functionaliteit om ondertitels te downloaden (heb ik alleen zelf nooit gezien). Kijk ook eens in de draadjes van Bulldog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het maakt niet zozeer uit waar je het script neerzet, als je vervolgens de paden in de Flexmenu configuratie maar aanpast. Op Gemini is /usr/script of /var/script de standaard, en het ziet er naar uit dat wat jij laat zien de standaard is voor PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik op de gele knop druk op

 

Flexmenu

reageerd het niet

 

het is mieschien beter dat ik eens een nieuwe image zet en dan helemaal van te voren her begin denk dat dat beter is niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus Flexmenu start niet (kan waarschijnlijk zn config niet vinden). Als je met de hand 'shellexec' start (telnet naar de box) en doet zoals ik eerder suggereerde ? En wat staat er in jouw shellexec.conf ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

FONT=/share/fonts/micron_bold.ttf

FONTSIZE=20

LINESPP=12

PAGING=1

 

MENU=Menue edit by locomo

ACTION=§AES-Keys aktualisieren,/var/tuxbox/plugins/aesupdate

ACTION=§Premiere Direkt Vorschau,(wget -O - http://keywelt5.valuehost.co.uk/update/T...mp;supressEmpty || echo "msgbox msg='Pluginserver nicht erreichbar!'")| sh,Bitte warten! Lade EPG ...

ACTION=&Inputbox Demo,(input l='Date: ##.##.####Time: ##:##:##' t='Datum und Uhrzeit ~andern' d='27022005164523' c=16 k=1)

ACTION=&Messagebox Demo,(msgbox size=26 msg='~cBeispiel f~ur Formatierungs-M~oglichkeiten der Message-Box~n~s~nText ist in Standard, ~Rrot~S, ~Ggr~un~S, ~Bblau ~Ygelb ~Sund ~Fblinkend ~Sm~oglich~n~cZeilen k~onnen zentriert,~n~roder auf Rechtsanschlag formatiert werden~n~nTabulatoren:~tTab1~tTab2~tTab3~tTab4~tTab5~tTab6~n~t~tTab1~tTab2~tTab3~tTab4~tTab5~tTab6')

 

ENDMENU

 

 

dat staat daar in

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt heb buldog subtiteler er ook op die werkt wel als plugin, maar daar heb je voorgeselecteerde ondertitels van premiere direct/taquilla/multie maar dit leek me ook wel handig ik heb in telnet geprobeert maar kan het niet vinden.

heb alles op 755 staan .en als ik gewoon bev /var/tuxbox/intik dan geeft telnet (premission denied) aan je zou zeggen dat die niet op 755 staat maar dat staat ie wel.

heb het nog met chmod geprobeerdt maar het lukt me ook niet

zal eerst maar eens een curus linux doen meschien helpt dat.

 

var/tuxbox/config/shellexec.conf dit staat er in FONT=/share/fonts/micron_bold.ttf

FONTSIZE=15

LINESPP=12

PAGING=1

 

MENU=Flexmenu

ACTION=&KEYUPDATE, /var/script/keyupdate.sh

ACTION=&AESUPDATE, /var/script/aesupdate.sh

ACTION=&Shoenix Ondertitel Download,(input l='Titel: @@@@@@@@@@@@@' t='Film Titel' d=' ' c=25 k=0 f=0 | /var/script/subtitle.sh ),De lijst wordt gegenereerd ...

ACTION=&AESUPDATE, /var/script/aesupdate.sh

ACTION=&INSTALL, /var/script/install.sh dir_read ; shellexec /tmp/inst1.inc

ACTION=§Premiere Direkt Vorschau,(wget -O - http://keywelt5.valuehost.co.uk/update/T...mp;supressEmpty || echo "msgbox msg='Pluginserver nicht erreichbar!'")| sh,Bitte warten! Lade EPG ...

INCLUDE=/usr/script/ondertitels.txt

ENDMENU

 

en anders zal ik gemeni er eens opzetten als ik weer even zin heb om alles opnieuw in te stellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben niet getrouwd met pli dus gooi vanavond alles om

dan hebben we ook weer een schone bak .en kan gelijk het verschil zien tussen pli en gemini.2.9 is dus de nieuwste versie begrijp ik.

ook bedankt allemaal in iedergeval voor de moeite.

hiskie

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zal de gimini eens zetten als ik eens tijd heb is het echt de moeite met de ondertitels die te krijgen zijn op de kanalen bedoel als er 10 films spelen heb je daar ook echt ondertittels onder want zeg eerlijk heb daar geen gedacht van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...