Ga naar inhoud


mensen kheb hulp nodig ivm aanschaf dreambox


Gast Kobazz

Aanbevolen berichten

Alvast mijn verontschuldeging als ik als een noob ga overkomen. Na een tijdje uit de sat-scene te zijn geweest, zit ik erover na te denken een ontvangertje aan te schaffen. Kwas goed bekend met de humax 5400(z) en zijn mogelijkheden. Nu lijkt me een dreambox wel interessant, maar voor welke moet ik gaan. Een goedkope 500s of de 7020s? Voor mij is de hardeschijf mogelijkheid overbodig, want als ik het goed begrijp kun je ook met een 500s streamen naar de pc toe. Verder wil ik dat CS goed functioneerd. 1 cardslot is voor mij genoeg en hoe zit het het met de embedded cam? Is de dreamcrypt vervangbaar en is dit wel nodig wanneer je met images en camemu's gaat werken? Wat zijn verder de belangrijkste verschillen waar ik mischien iets aan kan hebben en de 500s niet heeft? Alvast bedankt voor alle informatie

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt Tox, Ik wil er een gemotoriseerd systeem van maken met een motek SG2100A. Werkt het slechter zonder een USALS ontvanger met alleen diseq 1.2?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de usals functie werkt perfect.

Sinds een week ook een 500S heb alleen spijt dat ik hem niet eerder heb gekocht.

Dreambox DM500S / PLI Jade 2

Dreambox DM7020 / PLI Jade 2

Philips DSR8121HD DVR

Smart Quad DUO LNB

Triax 64

Smart quad LNB

Moteck SG-2100-A

Triax 78

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb em ook sinds 2 dagen in bezit. Prima ding, behalve dan dat ie meteen van firmware vasliep na een skin change en niet meer de software wou laden bij het aanzetten haha. Meteen maar ff een nulmodem kabel aangeschaft en gemini 2.90 erop gezet. Alles werkt nu weer. Moet nog wel ff de schotel uitrichten met een moteck SG2100A. Iemand nog tips of een linkje? Mn eerste rotor dus een lijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...