Gast Geplaatst: 22 mei 2006 Geplaatst: 22 mei 2006 Hallo allemaal, Ik het een probleem wat zich alleen voordoet op NED 1,2 en 3. Ik mis namelijk een stuk beeld aan de linkse en rechtse kant. weet iemand daar een oplossing voor, kan er namelijk niks over vinden. met vriendelijke groet, Kawasaki
Gast Geplaatst: 22 mei 2006 Geplaatst: 22 mei 2006 Dat lijkt me eerder een probleem van instellen van de TV dan van de Dreambox. Vaak heb je in de TV een menu waar je kunt instellen wat-ie met 16:9/4:3 moet doen. Da's per TV verschillend, gewoon alle opties proberen. Suc6, Lion.
guppje29 Geplaatst: 22 mei 2006 Geplaatst: 22 mei 2006 als je een 4:3 tv hebt dan moet je in de av settings de instelling letterbox selecteren. waarschijnlijk hakt jou tv of de dreambox de zij stukken van het breed beeld beeld eraf. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Gast Geplaatst: 23 mei 2006 Geplaatst: 23 mei 2006 Hallo, Heb db nu op 16:9 ingesteld en denk dat het probleem opgelost is. kan het nog niet zien, want op dit moment is er geen ondertiteld programma bezig. Allemaal bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen