Ga naar inhoud


FileSharing via Satelliet, Offline Movies, Mp3's, Games!


Gast

Aanbevolen berichten

Het ziet er zo uit als hieronder maar dan is de serial number in hex wat langer<BR>O jah dat je er niet lid van hoeft te zijn kwam ik achter toen plotselling mijn abbo was afgelopen nu heb ik nog 4 maand te goed van vorig jaar maar daar doen ze moeilijk over<BR>REGEDIT4<P>[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\KenCast\Fazzt\HsRx\Settings]<BR>"SerialNumber"=hex:\<BR> 6,df,e3,4c,77,ha,ff,s5,\<BR> d1,0f,0e,c4,92,c6,be,bd,da,32,16,c8,dc,b7,2f,bc,98,e5,9a,00,\<BR> b0,dh,16,18,35,bd,1c,8c

Link naar reactie
Delen op andere sites


Om dat regeditfiletje te krijgen heb je denk ik iemand nodig die nog wel een abbonement heeft.<BR>Volgens mij moet diegene dan zijn dvb kaart instellen zoals die van jou ingesteld staat (mac nummer veranderen) En dan inloggen bij eon en dat filetje aanvragen.<BR>Ik denk dat het dan moet lukken mijn eigen is niet te gebruiken omdat het vastgekoppeld is aan het mac adres van mijn dvb kaart (geloof ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

aan iemand die een wel een abbo heeft vragen om een .reg file is net zoiets als aan het electriciteits bedrijf vragen of hun willen helpen met het aftappen van stroom voor jouw hennep plantage<P>slaat dus gewoon nergens op...<P>en die 5 tientjes in de maand is natuurlijk niets vergeleken met het aantal cdrs die je koopt als je wel gratis zit mee te profiteren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...