Ga naar inhoud


[Strong] Vraagje zenderlijst bewerken


nokia master

Aanbevolen berichten

Hoe kan ik een zender uit de zenderlijst zo instellen dat als ik de zenderlijst in de ontvanger heb gezet ik niet bij alle bijv. nagravision zenders apart bij elke zender nog een pid scan moet doen om beeld te krijgen?

 

Dit heb ik toch immers bij alle nagra zenders al aangegeven dat het nagra gecodeerd is onder dat sleuteltje ( edstrong 6.3 ).

 

Hetzelfde met de seca zenders ik stel ze in edstrong in op seca en als ik die lijst dan in de ontvanger zet en wil gaan zappen zegt ie bij de meeste zenders doodleuk aan dat ie in irdeto is gecodeerd en moet ik eerst weer een pid scan doen bij elke zender of alle zenders bij langs gaan met "auto seca" aan.

 

Moet ik na het instellen van die codering in edstrong nog een of andere setting veranderen zodat ie daadwerkelijk automatisch overschakeld naar die ingestelde codering ofzo?

 

Het is namelijk vrij irritant om bij iedere keer dat je de lijst opnieuw inlaad in de ontvanger je eerst alle zenders weer bij langs moet voor een pid scan.

 

Met Vriendelijke Groeten Nokia Master

Link naar reactie
Delen op andere sites


Alle pids goed zetten en dan eruit halem met edstrong en bijde vinkjes onderaan aan kruisen encryption system en eeprom moeten de vinkjes dus aangekruist zijn dan hoef je geen pidscan meer te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...