Ga naar inhoud


Is satellietinternet interressant?


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,<P>Ik zit hier wat oude topics te lezen en ik vind daar niet echt een goed antwoord.<BR>Misschien dat iemand mij wat meer kan vertellen:<P>Ik zoek een satellietprovider waar je kan up en downloaden (2 way dus).<P>En wat kost dit?<BR>Het mag best wel een redelijk bedrag zijn omdat ik nu een hoge ISDN rekening heb dus je snapt dat abbo kosten van een paar honderd gulden per maand geen probleem is.<P>Het belangrijkste is gewoon of er een redeljk alternatief is voor telefooninternet omdat kabel en ADSL hier niet beschikbaar zijn en het waarschijnlijk pas komt als de Pentium 4 al in het museum staat te glimmen.........<P><BR>Greetz<P>Maantje laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<P>[ 01-05-2001: Message edited by: maantje ]<p>[ 01-05-2001: Message edited by: maantje ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Two-way system is betrekkelijk duur te noemen. De goedkoopste in Europa is de Ierse provider Web-sat. De nodige hardware kost 100.000,-Bfr (FL 5465,--) zonder installatie kosten. Verplicht jaar abo. Maandelijks bedrag voor 200MB down en 20MB up is $175 per 1MB meer betaalt u $1. De up snelheid is 16kb of 56kb naargelang de zendkaart in uw pc en dit gebeurd in burstmode, hetgeen wil zeggen: versturing in pakketjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry hoor maar 200MB download in de maand??? daar zitten we gewoon na 3 uur al aan bij eon, over de snelheid van multicast al helemaal neit te spreken... die limiet is echt fossiel... en 1MB extra is 1$.... zucht... hebben die gasten wel in de gaten hoe wijnig dat is, gewoon afzetters lijkt me dat.<P>maantje: kweenie wat je allemaal doet, maar die 200MB haal je nu met gewone eon in 3 uurtjes binne... en als je loopt te gamen, lijkt me niet echt lekker gaan met een ping van 1000+++<p>[ 03-05-2001: Message edited by: bertwin ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reakties.<BR>Het gaat hier echter om een bedrijfsmatige toepassing dus FL.5500 aanschafkosten is natuurlijk het grootste probleem niet.<BR>Evenmin de abbo kosten.<BR>De down en up beperking echter wel.<BR>Is er geen duurdere provider die geen up en downstreambeperking kent?<BR>Het abbogeld p.m. mag best FL 600 zijn.<BR>via ISDN wordt dat hier al overschreden!!<BR>Het hoeft ook geen ADSL speed te zijn, als de ISDN speed gemiddelt wordt gehaald is dat voldoende maar sneller is natuurlijk altijd beter.<BR>Belangrijker is dus die limieten, dat telt voor hier veel zwaarder dan snelheden.<P><BR>Alvast bedankt <P>Greetz<P>Maantje<P> wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mail mij je adres maar even want ik mag hier volgens mij geen reclame maken.<P>Er zijn diverse oplossingen mogenlijk.<BR>Abo.prijs is afhankelijk van de max. snelheid en niet van aantal mb's<P>Voorbeeld 64kb up / 2mb downstream ongeveer Fl 850.00<P>Groeten,<P>Frans<P> wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij toch centjes genoeg hebt en je bent al blij met ISDN proest waarom verhuis je dan niet ergens heen waar je kabel hebt ipv belachelijk liggen te doen met 2way abbo's<BR>touwens je kan die $$$$$ isp's op sateliet pagina.nl o.a vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...