Ga naar inhoud


Starspeeder en Actisat


Gast

Aanbevolen berichten

Zijn er sommigen op ons board aanwezig die al ervaringen met Starspeeder hebben of dit kunnen testen hebben? In Nederland noch België is er een erkend dealer.<BR>Wat betreft Actisat deze zou mei/juni opstarten. Hiervan is er maar weinig nieuws te vinden op het web.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die kende ik allang. Dit forum is duidelijk gehackt sinds 12 april jl. Ik begrijp gewoon niet dat bij dergelijke firma hier niets aangedaan wordt. Wij zijn 1 maand verder en die onzin van de hacker staat er nog steeds. Lezen die mensen dan hun eigen forum niet? Waarom sluiten zij gewoon dit board niet? Waarom geven zij geen duidelijke uitleg? Waar zitten zij met hun abo aanbieding van Starspeeder??? Wij wisten het reeds voor henzelf dat ze geen licentie hebben voor Starspeeder, maar waarom staat dit nog steeds op hun website? Hun klanten zijn aan het morren omdat telefonische aanvragen of mails betreffende Starspeeder nooit beantwoord worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de reden dat hertzinger gewoon nie antwoord is dat ze totaal niets met particuliere klante te maken wille hebben... en ze weten trouwes ook niet veel van sat internet af(je weet waar ik het over heb als je ooit een reply op een mail van hun heb gehad... als demon hem teminste niet teruggestuurt heeft) <P>PREVENTIEF RUIMEN DE HANDEL!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...